قوانین و مقررات

وبسایت سئو اسپات تابع تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و خود را متعهد به رعایت آنها می داند.

قوانین ثبت سفارش خدمات سئو

سفارشات ثبت شده در سایت که به صورت خرید آنلاین می باشند توضیحات مربوطه به ماهیت هر سفارش را دارند و به خاطر ماهیت خدمات ارائه شده و غیر قابل برگشت بودن آنها امکان بازگشت وجه مگر با هماهنگی قبلی و مکتوب در تیکت وجود ندارد .

ریپورتاژ های ثبت شده در صورت مغایرت روشن با قوانین جمهوری اسلامی ایران منتشر نمی شوند و هزینه پرداخت شده به شماره کارت اعلام شده از طرف سفارش دهنده عودت داده می شود

سئو اسپات بدون بررسی و ارزیابی دقیق هیچ سفارش خدمات سئو دریافت نمی کند . در صورت نیاز به خدمات سئو مشتری باید هزینه بررسی و ارائه پروپوزال را پرداخت نماید و در صورت مورد قبول بودن پروپوزال قرارداد پیاده سازی خدمات سئو تنظیم می شود.

ریپورتاژ های سفارش داده شده می توانند شامل عکس و تصاویر و ویدئو باشند هرچند سئو اسپات جهت بهینه سازی سرور های خود در بازه های زمانی مشخص محتوای تصویری سایت های تحت اختیار خود را پاکسازی می کند و این امر ممکن است باعث حذف بعضی از تصاویر مقالات شود , هرچند محتوای نوشتاری و لینک ها به هیچ عنوان پاک نمی شوند.

قوانین هاست رایگان

خدمات هاستینگ سئو اسپات فقط به صورت رایگان ارائه می شوند و امکان خرید و فروش آن ها وجود ندارد و در صورتی که این موضوع مشاهده شود سرور هاست خاطی بدون اطلاع قبلی حذف می شود و سئو اسپات مسئولیتی در قبال دیتا های از دست رفته به عهده نمی گیرد.

خدمات هاستینگ رایگان سئو اسپات بر اساس تخمین منابع مورد نیاز در اختیار متقاضی قرار می گیرد و هرچند در این زمینه با متقاضی مشورت می شود ولی تصمیم گیرنده نهایی در این مورد سئو اسپات می باشد.

خدمات هاستینگ سئو اسپات فقط و فقط به شرط قرار دادن کد ارائه شده در فوتر تمامی صفحات ارائه می شوند و در صورت حذف کد از وبسایت فرصت 48 ساعته به کاربر برای اصلاح داده می شود و در صورت اصلاح نشدن سرور مورد بحث حذف می شود و تهیه بکاپ از اطلاعات سایت به عهده صاحب رسانه در فرصت 48 ساعته می باشد و سئو اسپات مسئولیتی در مورد حذف اطلاعات ندارد

هاستینگ رایگان سئو اثبات با کنترل پنل دایرکت ادمین بدون دسترسی روت ارائه می شود و درخواست های شخصی سازی و امکانات مورد نیاز را باید توسط تیکت به تیم فنی اطلاع داد

خدمات هاستینگ رایگان سئو اثبات امکان دسترسی ریموت را از روش های مختلف به مصرف کننده می دهد و از این جهت انتقال و بکاپ گیری سرور ها فقط توسط خود مصرف کننده باید انجام شود

به دلیل محدودیت فضای فیزیکی و سخت افزاری امکان ارائه فضای بکاپ به سرویس های رایگان وجود ندارد.

در صورت مشاهده تغییر کاربری سایت و یا انتشار موارد غیر اخلاقی یا غیر قانونی به هر نحو در سایت های میزبانی شده سرویس خاطی بلافاصله مسدود می شود و سئو اسپات مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی به هر نحو ندارد.

در صورتی که برای سایت دانلود فایل به هر نحوی (فیلم , عکس , نرم افزار,و…) نیاز به هاست رایگان دارید باید حتما از مراجع ذی ربط مجوز های لازمه را داشته باشید.

خدمات هاستینگ سئو اسپات برای سایت های اسپم و بی کیفیت و مرده ارائه نمی شود

دلیل بازگشت وجه

به بالای صفحه بردن